Regimul 3 D face furori printre vedete. Dacă respecți regulile acestei diete poți slăbi și 50 de kilograme

Regimul 3 D are trei etape. În prima etapă ai voie doar 800 de calorii pe zi și necesită o doză uriașă de disciplină, pentru că nu prea mănânci mai nimic în 800 de calorii. În etapa a treia numărul caloriilor consumate zilnic trebuie să fie de 1.200, iar în a treia etapă și ultima 1.600 de calorii, potrivit www.diet-health.net.

Etapa a treia trebuie să devină meniul constant ce poate fi consumat zilnic, dacă vrei să-ți păstrezi noua siluetă și pe viitor. Această dietă face furori și printre vedetele de la Hollywood și din întreaga lume, fiind urmată cu strictețe de acestea.

Regimul 3 D are câteva reguli de aur ce trebuie respectate cu atenție. Iată care sunt

Prima regulă
Proteine, proteine și proteine! În special provenite din pește, nu din carne. De asemenea, se poate consuma și piept de pui fără piele, însă alte tipuri de carne sunt interzise. Mai mult, orice provine din mare este permis, adică se pot consuma și fructe de mare.

A doua regulă
Zilnic se consumă minim doi litri de apă. Cel mai bine este să consumi apă plată, însă poți consuma și ceai fără lămâie și fără să fie îndulcit.
Regula trei
Nu folosi niciodată liftul! Urcă doar pe scări, însă nu trebuie să faci și al tefort. Corpul tău deja este expus la un chin și nu are nevoie de altul.

Regula patru
Poți consuma alimente congelate foarte bine (pește, piept de pui, legume), însă de preferat este să le cumperi proaspăte.

Regula cinci
Mănâncă la timp. Nu ai voie să sari peste nici o masă, indiferent de ce se întâmplă. Karl Lagerfeld își ia micul dejun la 8 dimineața, prânzul la ora 13.00 și cina la ora 20.00.
Regimul 3 D face furori printre vedete

loading...

Regimul 3 D, respectat cum trebuie, are rezultate uimitoare. De regulă, se dau jos cam două kilograme pe săptămână. Acest tip de dietă are și efecte uimitoare, reduce colesterolul din sânge și te face să te simți ca un nou-născut. Poate calma și ateroscleroza și embolismul.

Iată un model de meniu pentru regimul 3 D

Micul dejun:

o felie de pâine integrală unsă cu brânză cottage, pe care poți să pui și sare dietetică
un măr ( o portocală sau un grapefruit_
cafea sau ceai (cu îndulcitor)
un pahar de chefir cu grăsimi de 0,1 %
Gustare

o legumă sau un fruct
Prânz

pește la grătar, gătit cu usturoi și zeamă de lămâie
o salată, fără ulei, doar cu suc de lămâie și sare dietetică
Gustare

o legumă sau o fructă
Cină

file de pește făcut la aburi și cartofi copți
poți consuma un pahar de vin roșu (acesta are mai puține calorii decât vinul alb și elimină colesterolul)

sursa: liberatateapentrufemei.ro